SSブログ

オリジナルストーリー2 [活動]

予想外の出会い2
Een onverwachte ontmoeting

「・・・あなたは?」
“…Hoe bent u?”

「あ、私は・・・あなたです。。えっと、いまこことは違う世界・・・」
“Ah,ik ben…u.. eh, Uit andere wereld van nu en hier…”

突然まばゆい光が二人の間を覆いました。
Plotseling heeft een verbllindend licht tussen hen overdekt.

次の瞬間には、少女の目の前には誰にもいなくなっていました。
しかし、目の前には先ほどの少女が持っていたロボットの頭があります。
In het volgende moment is niemand geweest voor het meisje.

「どういうこと?・・・うっ!」
“Wat!? …Ugh!”

少女は深い倦怠感をおぼえ、その場にうずくまってしまいました。
自分自身の知らない記憶がたちまちに身体中に流れ込んできます。
Het meisje werd crouching met deep malaise.
Een memory weet niet van hun eigen stroomt directe te komen in het lichaam.


しばらくして落ち着きを取り戻すと、目の前のロボ頭に語りかけました。
Na een tijdje was ze kalm, en dan vertelte naar het robot hoofd voor haar.

「大丈夫、、、思い出したよ。そうか、ここの私はこんなだったんだね。。」
“OK,,,ik herinnerde. Ah zo, ik van hier ben zodat..”

少女は胸をつく思いに駆られて涙が溢れてきました。
Het meisje is vol tranen door om veel pijnlijke memories te komen.

「ううっ。やっぱり、6軸の移動はもう嫌だよ。たしかに幸せでいる私もいた。でも、これだけの想いはもう抱えきれない。」
“Ek,,Ik zou niet 6-assige verplaatsen willen. Eigenlijk is er ook mij met geluk. Maar ik kan niet zo veel gedachten hebben.”

『そうだよね、辛いよね。でも僕にそれを心から理解することはできない。悔しい。』
ロボ頭から意識が流れ込んできます。
“”Ja klopt. Je bent pijnlijk. Maar ik kan niet dat met hart verstaan. Vernederend.””
Een bewustzijn komt in het meisje uit robothoofd.

『とりあえずどこか休めるところを探そうよ』
“Nou zullen we ergens voor rest zoeken.”

「ぐすっ、うん、、、そうだね。」
“Ek,,ja,,we willen”

少女はロボ頭を抱えて休める場所を求めて歩き出しました。
Het meisje begint om een rustplaats te zoeken wanderingen met robot hoofd.


Wordt vervolgd,,,

nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。