SSブログ

オリジナルストーリー1 [活動]

予想外の出会い
Een onverwachte ontmoeting

あるところに一人の女の子がいました。
Er was eens een meisje.

その女の子はガラクタを集めるのに夢中です。
Het meisje hield ervan om rommel te verzamelen.

[Als je een verhaal vertelt, zet je alles in de verleden tijd, ah].


ある日のこと、いつものようにガラクタ集めにいったその女の子は、いつもの場所にみかん箱ぐらいの黄色い箱があることに気がつきました。
Op een dag ging zij naar haar gebruikelijke plaats om rommel te verzamelen. Daar stond er een gele doos van sinaasappelkist.

女の子はちょっとだけためらいましたが、思い切って中を開けてみました。
Zij opende de doos.

しかし、中には何も入っていませんでした。
Maar zij kon er niets in ontdekken eri. [Maar ze zag niets.]

女の子は少しがっかりしましたが、すぐに気をとりなおして別のガラクタを探し始めようと後ろに振り返り、歩き始めました。
Zij was een beetje teleurgestelde, maar ze veranderde meteen van gedachten en begon andere rommel te zoeken.

すると、突然どこからか声が聞こえます。
Plotseling hoorde zij ergens een stem.


「よいしょっと。ふぅ。ちょっとせまかったかな。あなたは大丈夫?」
“Phew..” het was een klein stemmetje. “Ben je ok?”


声のした方を見てみると、そこにはなんだかよく見たことのある女の子がロボットの頭のようなものを抱えて、それに話しかけていました。
Toen zag ze degene die gesproken had.
Daar stond een meisje met een hoofd van een robot in haar armen en ze sprak met dat hoofd.

誰もいなかったはずのその場所に、突然何か変なものを抱えた女の子が現れたのです。
女の子は、突然の出来事に困惑しました。
Het meisje met het vreemde ding in haar armen stond op een plek die waar normaal niemand hoort te zijn.
Het meisje was hier zeer verrast en verbijsterd over.

すると、突然現れた女の子も、呆然と立っている女の子に気がつきました。
En het meisje dat plotseling verschenen was, merkte haar ook op.


「あっ!うそっ!いきなり!?どうしよう・・・」
“Wat! Echt! Plotseling!? Wat moet ik doen?”

ロボットの頭のようなものを持ったまま、女の子は急にうろたえ始めました。
Het meisje met het robothoofd in haar armen begon plotseling in paniek te raken. [raakte plotseling in paniek]

「あの!えっと、うーんと・・・」
“Aya! eh.. ugh…”

しばらくした後に深呼吸をして、その女の子は前に歩み寄ってきました。
Na een tijdje haalde zij diep adem en kwam naar het meisje toe dat junk rommel verzamelden.


「あの・・・こんにちは!あなたは・・・私ですよね!」
“Eh.. goede middag!… U bent…mij toch!”


その女の子はまるで鏡を映しているかのように、双子の姉妹のように、ガラクタを集めている女の子自身とそっくりな姿をしていたのでした。
Ja, het meisje was precies haar spiegelbeeld.

Wordt vervolgd?

nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。